Тема уроку: Улюблені герої казок.
Мета:
Ø виховувати у дітей моральні якості на
прикладі казок;
Ø збагатити знання учнів
усною народною творчістю;
Ø розвивати уважність та спостережливість;
Ø виховувати прагнення до
добра і справедливості.
Тип
уроку: бібліотечний
Вид (форма)
уроку: презентація
Завдання:
Ø залучити учнів до читання казок;
Ø довести учням, що казок варто читати;
Ø з’ясувати,
чи уважно діти слухають і читають казки, а також як казка впливає на розширення
світогляду;
Обладнання: виставка книжок «Українські народні казки», «Казки народів
світу»; виставка ілюстрацій казкових
героїв; мультимедійний проектор, диск СD з презентацією;
Основний зміст:
Вступне
слово бібліотекаря:„ Забута казка-це
золоте намисто, яке впало на морське дно”, - кажуть старі люди. Казки упродовж
віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя.
Перегортаючи сторінки улюблених казок, ви розумієте, що казки-то наші великі
вчителі, які спочатку виховують, а потім вже розважають.
Перегляд
слайдів:
Слайд
1.
Я у дитинстві дуже любила читати,
а найбільше казки, пройшли роки я стала вчителем, а любов до читання допомогла
мені стати бібліотекарем. Сьогодні вирішила довести вам, що не тільки шкільні
предмети є основою школи, а і
бібліотека. Який предмет без книги. Я зробила презентацію про улюблених героїв
казок.
Слайд2.
Не могла не згадати про :
-
діда та бабу;
-
Попелюшку;
-
Білосніжку;
-
Червону Шапочку;
-
Колобка
-
та про трудящу
козу;
Слайд 3.
Я думаю, що всі зімною згідні, що
казки – найкращі друзі дітей.
Слайд 4.
Першою я прочитала казку «Червона
Шапочка» про маленьку дівчинку, яку
з'їв вовк. Можемо сказати, що ця маленька дівчинка є символом дитячої невинності.
Слайд
5.
О! О! - а сірий вовк – є символом злості якого
ми ще зустрічаємо у казці «Вовк і семеро
козенят».Бідна коза, лишила малих та
пішла шукати їм їду і ця
злюка - вовк прийшов і з'їв довірливих козенят.
Слайд 6.
Але за це він поплатився дуже
добре , і ще кричить «Допоможіть!», а дитина відповіла би йому - «Після плати і
розплата». Лише Колобок сміється з нього ,бо перехитрив його.
Слайд 7.
Якщо говорити про Колобка,
то він є символом неслухняності. Як тяжко його баба спекла, а він взяв і втік. Перехитрив зайця,
вовка,ведмедя, а ось лисицю не зміг перехитрити.
Слайд 8.
Згадавши про діда та бабу – то вони є невід'ємною
частиною казок. Їх зустрічаємо і в казці «Ріпка»
Вони є дуууже трудящими.
Слайд
9.
Дуже працьовитими та віддані
своїй справі зустрічаємо, ще двох
зірочок – Білосніжку і Попелюшку. Але яка казка без злих королев, сестер та
мачух.
Слайд 10.
Але все одно вони зустріли своє
щастя і прожили довго і щасливо.
Слайд 11.
Нелегкою була доля і маленьких
Кая і Гєрди з казки «Снігова Королева».
Але добро перемогло зло і вони знову зустрілись.
Слайд 12.
Пам'ятайте
в кожній казці є частинка правди і фантастичні герої можуть бути реальними
людьми.
Заключне
слово бібліотекаря:
Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки,
легенди, пісні, прислів’я, приказки. Вивчайте їх, переказуйте. Нехай вони ідуть
по світу, нехай живуть серед нас і після нас. Хай виховують синів і дочок нашої
землі, нашого народу, вчать, як треба по правді жити.
|